یزدفردا :محمد مهدی شرافت از معدود افراد شاخصی است که تنها با کارهای اجرائی  وی در شهرداری ،مردم یزد اورا می شناسند و تنها حضور پررنگ وی در مسائل سیاسی  ریاست ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در استان بوده است و بعد از انتخابات نهم ریاست جمهوری نیز شاهد بودیم که کمترین حضوری در حزب اعتماد  ملی استان نداشته و به نوعی با اتمام انتخابات وی نیز از سیاست خدا حافظی  نموده و به کارهای مدیریتی در امور اجرائی  و عمرانی خود در سطح شهر مشغول بود .

با حضور جدی مهدی کروبی در انتخابات دهم ریاست جمهوری وفعال شدن ستاد ها ی استانی وی مهندس شرافت  نیز به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی استان یزد کروبی معرفی و شاهد حضور دوباره وی در عرصه سیاسی هستیم .

در گفتگوی پیش رو سعی نمودیم با دلایل این شخصیت اجرائی استان یزد در انتخاب  مهدی کروبی بیشتر آشنا شدیم .

محمد مهدی شرافت برای ورود خود و دلایل ارجحیت مهدی کروبی نسبت با سایر کاندیداها  هفت دلیل را به شرح زیر عنوان نمود :


1- آقای کروبی نزدیکترین فرددر کاندیداها به شخص امام وتاییدهای مکرر امام در مورد ایشان منحصر به فرد می باشد .

2-شخصیت دفاع از آحاد مردم وعملا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت نبودند وموضع گیری های درستی داشتند.

3- اعتقاد راسخ ایشان به کارشناسان و بررسی کارشناسی که در امور خود ودر اظهار نظرها و همچنین تمامی کارهای اجرائی و ستادی ایشان حرف اول را می زند .

4- ایشان از معدود افرادی است که تمام حرفهای خود را عمل نموده و اگر مشکلی داشته مستقیم با مردم در میان گذاشته و هرگز در صدد توجیه خطاهای کارشناسی نبوده است  .

5 – فردی که می خواهد رئیس جمهور شود بایستی برنامه داشته باشد . ایشان هم برنامه دارد وهم تیم کاری مشخص است  و رئوس برنامه هایی که شامل :

احیا ی برنامه ریزی
احیا وبسط حقوق شهروندی
معین کردن درآمد نفتی که هم برنامه مدرن داشته و هم تیم اجرائی .


6- آقای کروبی خودش است و با شکل وشمایلی شکل گرفته و با اعتقادات خودش،تحت تاثیر  افراد  نبوده و بر اساس نظرات واعتقادات خود عمل می نماید .

7- اطمینان دارم  آقای کروبی با دیدگاه های آشنایش فارغ از مسائل خسته کننده سیاسی -  اوضاع معیشتی مردم را سامان می دهد ومی تواند به صورت واقع رئیس جمهور تحول اقتصادی در تمام رویدادهای جامعه باشد .

یزدفردا  



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا